PENGEDAR SELURUH NEGARA UNTUK PRODUK ALPHA LIPID LIFELINE DAN SLIM DIET 2 DIPERLUKAN. HUBUNGI /SMS 012- 6525171 ATAU EMEL : askmesd2@gmail.com

Wednesday, June 16, 2010

TESTIMONI TERBARU SD2!

KISAH IBU SAYA DAN SD2!

Berat umi saya adalah 68kg sebelum ini, yang mana tidak bersesuaian dengan ketinggian beliau. Saya memberinya minum Slim Diet 2 pada 14hb June 2010.

Walaupun telah diberi penerangan dan diet yang harus diikuti, namun ibu saya secara curi-curi telah makan buah apple dan jambu ( aduhai ibukuuuu!!!! ).

Dan malam tadi, 15hb June... umi saya telefon mengatakan berat dia telah turun menjadi 64kg... lega dan seronok rasanya mendengar umi saya bercerita dangan gembira.... Dan yang paling buat lidah saya kelu bila umi kata bila dia minum susu tu dia cuma bayangkan muka saya yang merajuk bila dia makan buah dan juga HARGA susu tu!!!! Alahaiii... apa pun.... Tahniah umiii !!!! Teruskan hingga dapat `Target Ideal'. LUV U SOOO MUCH!!!! Hehe..

Apalagi yang mahu diperkatakan tentang SD2? Hebat dan berkesan walaupun kadang-kala tak ikut pantang larang.







No comments:

Post a Comment