PENGEDAR SELURUH NEGARA UNTUK PRODUK ALPHA LIPID LIFELINE DAN SLIM DIET 2 DIPERLUKAN. HUBUNGI /SMS 012- 6525171 ATAU EMEL : askmesd2@gmail.com

Saturday, June 5, 2010

BAGAIMANA KOLOSTRUM DIHASILKAN?

CUKUPKAH KOLUSTRUM UNTUK ANAK LEMBU?

Ramai yang mengajukan pertanyaan sebegini setiap kali bercerita mengenai Kolustrum lembu yang dimiliki Alpha Lipid.

Sebenarnya, sebaik sahaja lembu- lembu di New Zealand melahirkan anak, ia akan menghasilkan secara tepatnya 30 liter kolostrum di dalam tempoh 72 jam.
5 Liter yang pertama akan diberikan kepada anak lembu, manakala yang baki 25 Liter yang selebihnya akan dikumpul untuk kegunaan manusia.

Kenapa 5 Liter pertama?
Ini adalah kerana 5 Liter yang pertama bukan sahaja AMAT PENTING untuk anak- anak Lembu, tetapi ia juga mengandungi kandungan tinggi darah, nanah dan lain-lain kandungan yang dianggap tidak sesuai untuk kegunaan manusia.

Baki Kolustrum akan dikumpulkan dan dikeringkan secara `Flash- pasteur' pada 72 darjah celcius selama 15 saat, masa ini sudah mencukupi untuk membunuh mikrobia, tetapi tidak cukup lama untuk merosakkan elemen- elemen bioaktif.

Selepas itu, produk ini akan dikeringkan pula pada haba yang rendah ( untuk mengekalkan bioaktiviti ) untuk menghasilkan suatu serbuk putih. Proses pengeringan pada haba yang rendah ini, diasaskan di New Zealand dan mampu menghasilkan kehilangan bioaktiviti kurang daripada 3%.

Setelah itu barulah ia dikeluarkan dalam bentuk kapsul, tablet dan minuman- minuman serbuk!

Harap membantu dan menjelaskan keraguan semua pembeli Alpha Lipid.

Berminat untuk mencuba ALpha Lipid;

Hubungi -

Mas +012-652.5171




No comments:

Post a Comment