PENGEDAR SELURUH NEGARA UNTUK PRODUK ALPHA LIPID LIFELINE DAN SLIM DIET 2 DIPERLUKAN. HUBUNGI /SMS 012- 6525171 ATAU EMEL : askmesd2@gmail.com

Monday, June 7, 2010

SLIM DIET 2 UNTUK KESAN YANG HEBAT!!!!

PRODUK TERBARU DARI THE NEW IMAGE YANG MEMANG MENAKJUBKAN !

Hasil dari kejayaan dan sambutan yang luar biasa dari produk kolostrum Alphalipid Lifeline, langkah seterusnya NZ NEW IMAGE telah memperkenalkan satu lagi produk baru yang BAKAL MENGGEGARKAN pasaran Malaysia. Sejak akhir-akhir ini kami di alpha-sd2.blogspot.my mula menerima banyak pertanyaan dan pesanan walaupun baru beberapa bulan dipasarkan. Mungkinkah kehebatan Slim Diet II akan setanding dengan Alpha Lipid Lifeline?

Hasil dari kajian khusus dalam journal perubatan oleh sekumpulan ahli perubatan diketuai oleh Dr dari Harvard Medical School membuktikan keberkesanan menurunkan berat badan berdasarkan PENYIMPANAN PROTIN DAN DIET KETOGENIK. Ianya terbukti:

• SELAMAT DAN EFEKTIF KERANA BERSUMBERKAN ALAM SEMULAJADI
JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN JIKA BERAT ANDA TIDAK TURUN !
(Syaratnya: Ujian 'keto-stick' anda mesti berwarna PINK bagi memastikan anda patuh pada diet ditetapkan)
• BERTINDAK MENGIKUT SISTEM PENURUNAN BERAT BADAN SECARA SEMULAJADI DAN MAKSIMUM
• MEMULIHKAN PUNCA PERTAMBAHAN BERAT DAN BUKANNYA HANYA MERAWAT SIMPTOM
• TIDAK MENYEBABKAN OTOT MENGGELEBER ATAU KENDUR MELAINKAN OTOT DAN KULIT YANG MANTAP.
• NYAHTOKSIK & PEMBERSIHAN SISTEM BADAN BERLAKU SECARA SPONTAN.
• PROGRAM YANG MENAWARKAN GALAKKAN HEBAT DENGAN PENURUNAN YANG CEPAT BERBANDING DENGAN PROGRAM YANG BERASASKAN LATIHAN FIZIKAL DAN KAWALAN KALORI.
• BERDASARKAN JUMLAH JUALAN DI ASIA-PASIFIK, PRODUK PENURUNAN BERAT BADAN NZ NEW IMAGE SDII TELAH MENURUNKAN 6000 TAN LEMAK DISELURUH DUNIA SEPANJANG 21 TAHUN DIPASARAN.
• DIJAMIN HASIL YANG MEMUASKAN, BERKESAN DAN MENJIMATKAN.
• SDII ADALAH PROGRAM MENURUNKAN BERAT PERTAMA DIDUNIA YANG AMALKAN TEKNIK DIET KARBOHIDRAT RENDAH.
• MEMEGANG CATATAN WORLD GUINNESS BOOK OF RECORDS KATEGORI PENURUNAN TERPANTAS.
• KUNCI KEJAYAAN SDII IALAH: TURUNKAN DIET KARBOHIDRAT + KURANGKAN LEMAK.
• PENURUNAN PURATA 1 MINGGU = 3KG ADALAH PASTI ! (Jika setia pada syarat) TANPA PERLU BERLAPARAN.
• SEBALIKNYA ANDA DIGALAKKAN MAKAN (PILIH MAKANAN KAYA PROTEIN).

Prinsipnya menghampiri pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat. SLIM DIET II membekalkan kesemua zat pemakanan yang seimbang seperti protein berkualiti tinggi, pelbagai vitamin, galian mineral dan asid lemak dalam jumlah keperluan seimbang. Ianya juga telah diperkayakan dengan protein (protein soya isolat). Masalah kesihatan yang sedang dialami juga bertambah baik tanpa anda sedari seperti darah tinggi, sakit jantung, masaalah berkaitan pernafasan dan obesiti. Insya'allah. Ianya tidak menyebabkan:
• Rasa lapar yang menyeksakan. Hanya makan makanan anda seperti biasa 3 kali sehari.
• Ianya tiada kesan sampingan dan rasa tidak selesa yang kerap berlaku dalam program penurunan berat biasa yang lain.

Pengurangan berat badan melalui SLIM DIET II adalah mudah, selamat dan berkesan. Pengurangan berat badan adalah PASTI manakala rasa lapar dapat dihindari. Paling penting ialah kemungkinan penambahan balik berat yang dikurangkan adalah sangat rendah.

PROTEIN
Protein adalah asas kepada semua sel yang hidup. Protein adalah berasal dari perkataan Greek yang bermaksud 'pertama' kerana protein dikatakan sebagai bahagian tubuh badan manusia yang terpenting sekali. Protein sering digunakan. Oleh kerana badan kita tidak mampu menyimpan protein, maka ianya perlu digantikan setiap 160 hari. Sel-sel hati pula digantikan setiap 2 minggu manakala sel-sel darah adalah setiap 30 hari. Oleh kerana sel-sel organ ini terdiri daripada protein, hanya protein sahaja yang dapat membina, membaiki dan mengekalkan fungsi tubuh kita.

SLIM DIET II atau singkatan SDII dari NEW IMAGE hanya menggunakan Protein Soya Isolat sebagai ramuan asas dalam SDII. Protein soya Isolat merupakan komponen protein yang telah diasingkan daripada kacang soya. Ia membekalkan protein berkualiti tinggi yang setara dengan susu dan telur tetapi bebas dari lemak tepu dan kolesterol.

Tips untuk program diet ini, anda memerlukan:
1 GRAM PROTEIN = SETIAP 1 KILOGRAM BERAT BADAN IDEAL ANDA'
Contohnya: Jika berat badan anda ialah 85 kg, sedangkan berat badan ideal anda seharusnya 70 kg, maka anda perlukan hanya 70 gram protein sahaja setiap hari. Dalam program ini, anda perlu untuk mengambil 4 gelas air bersama 2 skup penuh SDII (yang memberikan 40 gram protein). Selebihnya anda perlu mengambil 30 gram protein lagi dari makanan harian anda.

APAKAH RAHSIA KEJAYAAN SDII DALAM MENURUNKAN BERAT BADAN ANDA ?
Badan anda mempunyai dua sumber tenaga iaitu:
1. Makanan yang anda makan.
2. Lemak yang tersimpan atau terkumpul dalam badan.



Apabila anda mengurangkan pengambilan karbohidrat (gula dan kanji) badan anda secara semulajadi akan mula menghancurkan lemak untuk mendapatkan tenaga. Jumlah karbohidrat yang mencetuskan penghancuran lemak disebut sebagai Tahap Karbohidrat Kritikal atau ringkasnya CCL. Apabila lemak hancur, ketona dikeluarkan dan proses ini dipanggil Ketosis. Ketona diukur menggunakan kertas jalur ujian air kencing atau KETO STICKS (lihat gambar dibawah). Keto Sticks boleh diperolehi pada harga hanya RM20 (tanya kami). Keadaan kimia ini baik untuk menghancurkan lemak dengan begitu pantas serta juga menghalang kelaparan yang keterlaluan.


UJIAN AIR KENCING JALUR KETOSTIX
Pastikan bacaan adalah berwarna 'pink' (merah jambu)
Warna Putih / Tiada = Pengambilan karbohidrat terlalu tinggi untuk menggalakkan pemecahan lemak.
Warna Pink = Bacaan Ideal yang menunjukkan berlaku pembakaran lemak.
Warna Ungu = Perlu menambahkan pengambilan karbohidrat dan air.
Waktu yang paling sesuai melakukan ujian adalah seawal waktu pagi. Jalur ketostix mengambil masa 60 saat untuk menghasilkan warna.



No comments:

Post a Comment