PENGEDAR SELURUH NEGARA UNTUK PRODUK ALPHA LIPID LIFELINE DAN SLIM DIET 2 DIPERLUKAN. HUBUNGI /SMS 012- 6525171 ATAU EMEL : askmesd2@gmail.com

Saturday, June 5, 2010

AWARD DAN HALAL


Adakah ALPHA LIPID™ LIFELINE™ Halal ?

Alpha Lipid Lifeline telah diiktiraf HALAL oleh N.Z.Islamic Processed Food Management yang merupakan organisasi yang memberi pengiktirafan kepada produk-produk Halal di New Zealand. Pihak Jakim juga telah mengiktiraf N.Z.Islamic Processed Food Management sebagai salah satu badan yang bekerjasama dengannya bagi menentukan sesuatu produk itu Halal Atau Tidak.
Untuk mengesahkannya boleh lawati laman web Jakim.


Kenapa perlu memilih ALPHA LIPID™ LIFELINE™ berbanding Kolustrum yang lain ?

  • Diiktiraf HALAL oleh N.Z.Islamic Processed Food Management ; Produk ini telah mendapat pengiktirafan daripada kerajaan New Zealand dan dianugerah export Winner Award sebanyak 3 kali. Diiktiraf oleh kerajaan sebagai pengeluar Kolustrum terbesar/terbanyak di dunia.

  • KualitiKolustrum yang dihasilkan adalah yang terbaik di dunia dan diiktiraf sebagai ICR Gred 10 - Piawaian Gold Standard Colustrum (Kolustrum terbaik di dunia)
  • Merupakan produk antibodi terunggul dan unik serta menjadi penawar yang cukup dan berkesan dalam melawan penyakit.
  • Sesuai untuk semua peringkat umur sama ada bayi, warga emas mahupun wanita ynag mengandung.
  • Anda hanya membayar RM4 sehari untuk kesihatan anda sekeluarga bagi kehidupan yang sihat berbanding terpaksa membayar beribu-ribu ringgit kemudian hari di hospital.




No comments:

Post a Comment